1. Знайшли та проаналізували інформацію про Т. Шевченка, Б. Гейтца, А. Шевченка, з’ясували, що спільного між цими людьми. За результатом заповнили схему SmartArt.
Пропонуємо й тобі долучитися до виконання завдання. Знайди ще якісь цікаві факти про цих людей та поділись своїми знахідками із нами у коментарях.
2. Провели анкетування у класі та визначили хто в нашому класі чим захоплюється. За результатами створили діаграми та лепбук "Світ захоплень".
Пропонуємо й тобі залучитись до нашого завдання: знаходь цікаву інформацію, яку б ти хотів долучити до нашого лепбуку та надсилай нам силки у коментарях. Ми будемо тобі дуже вдячні.
3. Проаналізувати свої захоплення та захоплення членів своєї родини, з’ясувати спільні та відмінні риси. За результатами роботи створили за інструкцією хмар тегів поробку «Родине дерево захоплень своєї сім’ї»;
Пропонуємо й тобі долучитись до виконання нашого завдання і за інструкцією хмар тегів створити поробку. Свої результати пишіть нам у коментарях.
4. З’ясували, що таке "хобі" і що таке "захоплення" та порівняли ці поняття між собою. За результатами роботи створили сенкан на тему «Захоплення».
Долучайся й ти до виконання нашого завдання. Створи сенкан про своє захоплення та надішли нам коментар вийшло у тебе виконати це завдання з легкістю, чи з'явилися певні труднощі. Ми будемо чекати на твої відповіді.
5. Дослідили та проаналізували, як наші захоплення пов’язані майбутньою професією та описали цей зв’язок. За результатами роботи намалювали малюнок "Я і моє захоплення".
Пропонуємо й тобі створити малюнок "Я і моє захоплення". Творіть та надсилайте нам селфі із своїми шедеврами.
6. Проаналізували та визначити, які захоплення були у відомих українців та оцінили, як ці захоплення вплинули на подальшу долю цих людей. За результатом роботи створили інтерактивний плакат «Захоплення - це шлях до успіху».
Долучайся й ти до нашого завдання. Спробуй знайти цікаву інформацію, яку ми могли б долучити до нашого плакату. Будемо тобі вдячні за зворотній зв'язок у коментарях.
7. Розписати свій робочий розпорядок дня на тиждень, проаналізували та визначити скільки часу щодня ми приділяємо нашим захопленям. За результатами роботи написали есе "Мій вільний час".
Спробуй і ти підрахувати скільки часу щодня ти приділяєш своєму захопленню, відповіді пиши у коментарях.
8. Дослідили та визначили, як захоплення вплинули на подальшу долю відомих українців. За результатами створили презентацію "Відомі українці, які досягли успіху завдяки своїм захопленням".
Долучайся й ти до виконання цього завдання. Переглянь презентацію (лише один раз) та напиши у коментарях скільки імен відомих людей ти запам'ятав (ла).
Немає коментарів:
Дописати коментар