Наші завдання

 Під час проекту перед нами поставлено низку завдань:

- cтворити анкету для проведення опитування «Захоплення однокласників» та визначити хто в нашому класі чим захоплюється і виокремити, які риси характеру розвиваються внаслідок цих захоплень. Створити лепбук «Наші захоплення»;

- проаналізувати всі види захоплень, визначити та створити ТОП 10 захоплень, які шкодять і навпаки, які допомагають нашому здоров’ю; за результатами роботи створити схему SmartArt.

з’ясувати, що таке «хобі» і що таке «захоплення», переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=RMv96kY4Wm4, порівняти ці поняття між собою та створити сенкан на тему «Захоплення»;

розписати свій робочий розпорядок дня на тиждень, проаналізувати та визначити скільки часу щодня ви приділяєте вашому захопленню і дізнатися скільки у вас залишається часу на всі інші види діяльності (на навчання; виконання домашнього завдання; допомогу по господарству…), якщо доба триває 24 години, а лікар Комаровський вважає, що лягати спати учень третього класу має о 22:00 і прокидатися о 07:00;

- дослідити та визначити, які захоплення були у відомих українців, опрацювавши текст «Відомі постаті України» та оцінити, як ці захоплення вплинули на подальшу долю цих людей та створити презентацію «Ними пишається світ»;

проаналізувати свої захоплення та захоплення членів своєї родини, з’ясувати спільні та відмінні риси та створити поробку «Родине дерево захоплень своєї сім’ї»;

- проаналізувати, чи пов’язані твої захоплення із твоєю майбутньою професією, пояснити цей зв’язок та намалювати малюнок «Я і моє захоплення»

- знайти разом із батьками в Інтернеті інформацію про Т.Шевченка, Б. Гейтца, А. Шевченка з’ясуй, що спільного між цими людьми та заповни схему SmartArt.

ГІПОТЕЗА ДОСЛІДЖЕННЯ

будь-яке захоплення - це шлях людини до успіху в майбутньому.



А чи погоджуєтесь ви із нашою гіпотезою? Відповідь пишіть у коментарях.







 

1






Немає коментарів:

Дописати коментар