На цій сторінці ви зможете ознайомитись із висновками щодо напрямку нашого дослідження і висловити власні думки в коментарях!
- cтворили анкети для проведення опитування "Захоплення однокласників";
- визначили хто в нашому класі чим захоплюється і виокремити, які риси характеру розвиваються внаслідок цих захоплень;
- створили лепбук "Світ захоплень";
- проаналізувати всі види захоплень та створити ТОП 10 захоплень, які шкодять і навпаки, які допомагають нашому здоров’ю;
- створили різноманітні схеми SmartArt;
- з’ясували, що таке «хобі» і що таке «захоплення» та порівняли ці поняття між собою;
- переглянули відео https://www.youtube.com/watch?v=RMv96kY4Wm4, та створили сенкан на тему «Захоплення»;
- розписали свій робочий розпорядок дня на тиждень, проаналізували та визначили скільки часу щодня ми приділяєте вашому захопленню і дізналися скільки у нас залишається часу на всі інші види діяльності;
- дослідили та визначили, які захоплення були у відомих українців та оцінити, як ці захоплення вплинули на подальшу долю цих людей;
- створили презентацію «Ними пишається світ»;
- проаналізували свої захоплення та захоплення членів своєї родини, з’ясували спільні та відмінні риси;
- створили поробку «Родине дерево захоплень своєї сім’ї»;
- проаналізували, чим пов’язані наші захоплення із майбутньою професією та пояснили цей зв’язок;
- намалювали малюнок "Я і моє захоплення".
- знайшли інформацію про Т.Шевченка, Б. Гейтца, А. Шевченка з’ясували, що спільного між цими людьми та заповнили схему SmartArt.
Немає коментарів:
Дописати коментар